Medewerker Backoffice Financiën
Vacature
Ben jij iemand die houdt van overzicht en zorg je graag voor een soepel verloop van (financiële) processen? Bij Holland Inkoop Professionals zoeken wij een enthousiaste Medewerker Backoffice die ons team komt versterken!
Wat ga je doen?
Als Medewerker Backoffice zorg jij voor een nauwkeurige en efficiënte uitvoering van administratieve en financiële processen en je speelt een sleutelrol in het soepel laten verlopen van de gehele backoffice. Jouw takenpakket is divers en omvat o.a.:
- Het voorbereiden van loonbetalingen.
- Urenregistraties verwerken ter voorbereiding van klantfacturen.
- Beheren van contractadministratie en klantdossiers.
- Ondersteuning bieden aan de accountmanagers en het managementteam.
- Het optimaliseren van administratieve processen om onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.
Profiel
Wat breng jij mee?
- Bij voorkeur heb je ervaring in een financiële administratieve rol.
- Sterke communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.
- Een proactieve houding en oog voor detail.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Bedrijfsprofiel
Holland Inkoop Professionals is dé specialist voor recruitment en detachering binnen inkoop en contractmanagment met een frisse aanpak en een energieke, informele werksfeer. Wij werken samen met toporganisaties door heel Nederland (zowel publiek als privaat) en vinden niet zomaar de beste professionals, we zorgen voor een klik die past bij opdrachtgever én kandidaat. Ons team van enthousiaste en betrokken experts, met een passie voor het vak en voor mensen, zet zich dagelijks in om van elke match een succes te maken. Bij HIP maken we het verschil met plezier, energie en aandacht voor wat echt werkt.
Ondernemend I Samen I Persoonlijk I Oprecht I Verbindend
We doen kennelijk iets goed, we zijn de afgelopen jaren heel hard gegroeid en hebben al meerdere vestigingen in het land geopend. Daarnaast zijn we meermaals genomineerd voor de FD gazelle als snelst groeiende organisatie in onze sector en ons personeelsbestand van HIP-inkoopprofessionals neemt jaarlijks flink toe. Dit bewijst dat we een onmiskenbare speler zijn in de inkoopdienstverlening waar men niet meer omheen kan! Een hard gegroeid organisatie dus, niets meer en niets minder met een mooie realistische ambitie. Dat hebben wij de afgelopen 5 jaar al bewezen, en dat zullen we blijven doen.
Arbeidsvoorwaarden
Als Backoffice Medewerker bij HIP lever je direct een belangrijke bijdrage aan de efficiëntie en groei van onze organisatie door het optimaliseren van administratieve processen. Je krijgt de kans om je verder te ontwikkelen en mee te groeien in een dynamisch bedrijf met ambitieuze doelstellingen. Verder kun je rekenen op:
- Bruto jaarsalaris van maximaal € 55.000,- (o.b.v. fulltime en afhankelijk van expertise en ervaring).
- Bonusregeling.
- Telefoonvergoeding en een nettovergoeding voor o.a. internet.
- Een functie die zowel voor parttime als fulltime in te vullen is.
- 25 vakantiedagen (o.b.v. fulltime).
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.
- Reiskostenvergoeding.
- Uitstekende pensioenregeling.
- Een centraal gelegen kantoor in Capelle aan den Ijssel.
- Mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke opleidingsmogelijkheden, zowel extern als binnen de HIP Academie.
- Regelmatig HIP Active activiteiten die door de feestcommissie wordt geïnitieerd zoals (uiteten, sporten, high beers and high wines etc.) waardoor je je real life collega’s nóg beter kennen.
- Een informele sfeer en hecht team waar ruimte is om te lachen.