Teamleider Service Center
Vacature
Jouw rol als Teamleider Service Center
Als Teamleider Service Center heb je de dagelijkse leiding over de afdeling Service Center. Op deze afdeling komen alle eerste verzoeken tot afhandeling van glasschade van particulieren binnen en daarnaast vragen over verduurzaming. De afdeling telt in totaal 10 medewerkers. Als Teamleider ben je de ‘spin in het web’ zowel voor de collega’s als voor de partners van Glaspunt. Je zorgt voor een fijne teamspirit en een goed functionerend team. In deze functie heb je een aansturende rol en spring je af en toe bij in de directe operatie. Eens in de 2 weken draai je mee in de avonddienst welke duurt tot 19.00 uur.
Wat ga je doen?
Teammanagement
• Aansturen, begeleiden en trainen (bijscholen) van het team, bestaande uit klantenservicemedewerkers.
• Plannen van roosters en verdelen/prioriteren van werk, zodat voldoende bezetting is om klanten te helpen.
• Coachen en ontwikkelen van medewerkers om hun prestaties te verbeteren.
• Motiveren van het team om een hoog serviceniveau te bieden.
• Zorgdragen dat medewerkers de juiste kennis en vaardigheden hebben om hun werk kwalitatief goed uit voeren.
Klantenservice
• Toezien op de kwaliteit van de dienstverlening en zorgen dat deze voldoet aan de gestelde normen.
• Behandelen van complexe of escalatieverzoeken van klanten die het team niet zelfstandig kan oplossen.
Prestatiemanagement
• Monitoren van belangrijke prestatie-indicatoren (KPI's) zoals klanttevredenheid, responstijden en oplossingspercentages.
• Analyseren van data en rapporteren over prestaties van het team.
• Initiëren, screenen van verbeteringen/kwaliteit om efficiëntie en klanttevredenheid te verhogen.
Communicatie
• Als teamleider maak je deel uit van het MT, het team en ben je de schakel tussen de werkvloer en het management.
• Informeren van het team over nieuwe processen, producten of veranderingen binnen de organisatie.
• Organiseren van teamvergaderingen, het werven en selecteren van nieuwe teamleden en het voeren van individuele beoordelingsgesprekken.
Procesoptimalisatie
• Identificeren van knelpunten in de werkprocessen en voorstellen doen om deze te verbeteren.
• Implementeren van tools of software om de klantenservice efficiënter te maken.
• Samenwerken met andere afdelingen om problemen op te lossen en de service te verbeteren.
Profiel
Wat neem je mee?
• Een afgeronde Mbo+ - of Hbo-opleiding eventueel aangevuld met cursussen/opleidingen voor leidinggeven
• Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie als teamleider (bij voorkeur binnen een callcenter)
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
• 32 – 40 uur beschikbaar.
Jouw eigenschappen:
• Je bent een motivator en neemt de leiding
• Je bent sociaal en communicatief vaardig
• Je werkt accuraat en kunt goed zelfstandig werken
• Je bent een teamplayer
• Je bent analytisch onderlegd en kunt in processen denken
• Je bent flexibel ingesteld en schakelt snel en proactief
Bedrijfsprofiel
Over Glaspunt
Glaspunt is dé landelijke specialist in glasoplossingen, met een brede focus op kwaliteit, innovatie en maatwerk. Al jaren zijn wij een betrouwbare partner voor diverse markten, waaronder het vastgoed, retail, gezondheidszorg en particulieren. Door onze sterke klantgerichte benadering en ons streven naar vakmanschap, groeien we snel en willen we onze impact verder vergroten. We bieden een dynamische werkomgeving waarin persoonlijke ontwikkeling en het behalen van ambitieuze doelstellingen centraal staan.
Arbeidsvoorwaarden
Wat bieden wij?
Bij Glaspunt kom je terecht in een enthousiast en hecht team dat samen werkt aan succes en groei. Je krijgt volop ruimte om eigen ideeën in te brengen, samen te werken met collega's en jezelf te ontwikkelen. Je krijgt een aantrekkelijk salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
• Basis bruto maand salaris: tussen € 3.250,- en € 4.250,- o.b.v. fulltime, afhankelijk van ervaring
• Laptop en telefoon van de zaak
• Goede pensioenregeling
• Opleidingsbudget in overleg en indien aanvullend op de werkzaamheden
• 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen
• Een goed inwerktraject. De huidige teamleider zal dit traject volledig verzorgen.
Zie jij jezelf al helemaal in deze rol? Solliciteer dan nu en word onze nieuwe Teamleider Service Center. Voor meer informatie omtrent de functie kun je contact opnemen met Chris van Heuveln, corporate recruiter. Hij is te bereiken op het telefoonnummer (06) 29 06 13 69 of via mail: info@captiva.nl