Manager Inhouse Schiphol

Nieuw
Schiphol
Inhouse Manager Schiphol

Vacature

Jij hebt, samen met jouw team van 3 managers en circa 25 intercedenten, jobcoaches en planners de verantwoordelijkheid voor jouw klant Schiphol Airport, waarbij je werkzaam bent vanuit hartje Schiphol. Als inhouse vestiging levert onze opdrachtgever bagage- en logistiek personeel en medewerkers in de rol van hostess / gastvrouw of -heer.

  • Realiseren van een optimale dienstverlening naar jouw klant door het naleven van de contractafspraken, afgesproken KPI’s en SLA
  • Realiseren van de financiële doelstellingen, waarbij je gaat voor het gewenste klantresultaat en een verbetering van het rendement, mede door verkoop van aanvullende diensten van met een hogere marge.
  • Creëren en benutten van alle kansen die Schiphol te bieden heeft! Je krijgt de verantwoordelijkheid over 1 business unit en dit ga je zoveel mogelijk uitbreiden en uitbouwen.
  • Bewaken en stimuleren van effectief recruitment (online en offline) in het gebied, door een goede analyse en forecasting en hier tijdig op te anticiperen.
  • Realiseren van duurzame flexibiliteit en inzetbaarheid van de flexcollega’s
  • Dagelijkse coaching en aansturing van je medewerkers; ook in hun persoonlijke ontwikkeling

Dit betreft een functie voor 32-40uur, waarbij je af en toe ook vroeg of in het weekend werkt. Vrijdag is een vaste werkdag in deze rol.

Profiel

Deze baan vraagt om ervaring in de arbeidsbemiddeling en om een commerciële instelling. Je hebt een strategische adviesrol richting de klant, waarbij je draagvlak creëert voor de dienstverlening van onze opdrachtgever. Jij bent gesprekspartner, voor zowel de klant als het team. Daadkracht, omzet- en resultaatverantwoordelijk, service- en kwaliteitsgerichtheid en creativiteit, daar draait het om in deze functie. Je rapporteert aan de regiomanager van het organisatieonderdeel Inhouse Services.

  • Jij functioneert op HBO niveau
  • Jij hebt meerdere jaren ervaring binnen de arbeidsbemiddeling en hebt ervaring met het aansturen van grote teams
  • Jij bent gesprekspartner op strategisch en tactisch managementniveau
  • Jij bent resultaatgericht, stelt prioriteiten en overziet het geheel
  • Jij signaleert commerciële kansen en speelt hier op in
  • Jij bent voor 32-40 uur per week beschikbaar
  • Jij bent woonachtig in de regio van Schiphol

Bedrijfsprofiel

Bij onze opdrachtgever richten ze zich op wat werkelijk belangrijk is: echte verbindingen, ondernemerschap en samen succesvol zijn. Jij bent de kern van hun succes; jouw unieke bijdrage maakt hun anders. Ze hechten veel waarde aan duidelijke communicatie en het bouwen van langdurige relaties. Hun aanpak is proactief en gericht op het samen bereiken van doelen. Dankzij deze inzet zijn ze erkend als een Great Place to Work, een titel die ze met trots dragen door de beoordelingen van de medewerkers.

Arbeidsvoorwaarden

  • Werken in een groot team (+/- 28 collega's) op een van de mooiste kantoren van Amsterdam, het WTC op Schiphol, met een espressobar, tafeltennis, massagestoel en allerlei activiteiten.
  • Een bruto maandsalaris tussen de €3100,- tot €4800- o.b.v. 40 uur, inclusief onregelmatigheidstoeslagen, 2% pkb en een bonusdeel, afhankelijk van je kennis en werkervaring.
  • Leaseauto, laptop en telefoon
  • Onregelmatigheidstoeslagen: de werktijden liggen tussen 6.00 en 18.00 uur, ook werk je in overleg weleens een dag in het weekend. Hiervoor krijg je een toeslag van 150%.
  • Flexibel werken is bespreekbaar, zowel in starttijden tussen 6.00 en 18.00 uur als in overleg thuiswerken.
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om er nog 5 bij te kopen. En een extra (gratis) vrije dag op je verjaardag.
  • Een goede werk-privé balans is belangrijk! Na 1 jaar dienstverband ontvang je 1 extra vrije dag en na 2 jaar krijg je er nog eens 2 dagen bij. Na 3 jaar zit je dus op 29 vakantiedagen (inclusief verjaardagsdag)!
logo

Tanja Spiegel

"Elke dag is weer anders en dat maakt het werk zo leuk!"
Manager Inhouse Schiphol

OntmoetOns sollicitatie proces

1Ontmoet ons

Via Zoom of op kantoor ontmoeten we elkaar. Zo kunnen we kijken naar wie jij als kandidaat bent, waar je voor staat en of we je aan jouw nieuwe volgende baan kunnen helpen.

2Ontmoet je nieuwe werkgever

Is er na onze eerste ontmoeting een mooie vacature die bij jou past, dan leggen we die natuurlijk aan je voor. Als jij het ook ziet zitten, gaan we een gesprek regelen met jouw potentiele nieuwe werkgever! 

3Ontmoet de juiste baan

Ben jij net zo enthousiast als je potentiele nieuwe werkgever dan krijg je natuurlijk een mooie aanbieding van de werkgever. Accepteer je de aanbieding of heb je liever nog wat aanpassingen? Als jij tevreden bent en je nieuwe werkgever dan begin je niet zomaar met een baan, maar de juiste baan.

Dit is een boventitel Anderen bekeken ook

Weet jij met jouw persoonlijke benadering en drive de juiste zorgprofessionals uit de markt te halen? Zoek je flexibiliteit, vrijheid en waardering? Dan zoeken wij jou!!
Den Bosch
Ben jij klaar om een belangrijke rol te hebben in groeiende veelbelovende scale-ups? Ben jij iemand die energie krijgt van het neerzetten van recruitment bij bedrijven die nog geen recruiter in dienst hebben? Wil jij aan de slag met een recruitmentstrategie, het hele recruitmentproces uitdenken en Employer Branding? Zonder daarbij het échte recruiten van nieuwe collega’s uit het oog te verliezen? Top, want die rol hebben wij voor jou!
Captiva gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.