HR Adviseur Publieke Sector
Kom werken bij Captiva als interim HR professional!
Vacature
Bij Captiva detachering zijn mensen in dienst met grondige kennis van en ervaring in het vakgebied Recruitment en HR. Onze professionals zijn voor onze klanten als adviseur betrokken bij implementatietrajecten of tijdelijke bezettingsproblemen.
De arbeidsmarkt ontwikkelt zich continu en ook organisaties in de (semi)publieke sector staan voor steeds meer uitdagingen. Daarom helpt Captiva deze instanties op thema's als strategische personeelsplanning, HR-analytics, veranderende wet- en regelgeving en nog veel meer. Als HR adviseur bij Captiva help jij onze klanten bij het zoeken naar een oplossing voor deze actuele vraagstukken.
Ter uitbreiding van ons detacheringsteam zijn wij op zoek naar een HR Adviseur met ervaring in en passie voor het (semi)publieke domein. Bij instanties in de semipublieke sector kun jij denken aan organisaties binnen de Energie & Infrastructuur, Onderwijs, Openbaar Vervoer, Woningcorporaties en Zorg. En verder ook de publieke instanties zoals Gemeenten, Provincies, Waterschappen, Zelfstandige Bestuursorganen en de Rijksoverheid (o.a. de Ministeries en bijvoorbeeld de Belastingdienst). Deze opdrachtgevers zitten in verschillende regio’s door heel Nederland, maar vooral in de Randstad.
Vanuit jouw rol als HR Adviseur help jij onze opdrachtgevers bij het zoeken naar oplossingen voor vraagstukken binnen het brede thema HRM. De opdrachten waaraan jij werkt zijn divers, dus jouw ontwikkeling staat centraal! De ene keer werk jij als allround HR adviseur, de andere keer als HR Projectleider of HR Business Partner.
Jij doet dit gedetacheerd bij onze opdrachtgevers, waarbij jij de zekerheid hebt van een contract bij Captiva en tegelijk de uitdaging en flexibiliteit van verschillende organisaties door heel Nederland. Binnen het publieke domein is hybride werken de nieuwe norm dus jij kunt jouw week flexibel indelen door regelmatig thuis te werken en uiteraard ben jij ook altijd van harte welkom om op ons kantoor in Bilthoven te werken.
Functie-eisen:
- Jij hebt een opleiding op hbo of wo niveau afgerond in de richting van HRM of P&O en jij hebt al relevante werkervaring. Als jij deze werkervaring wil toepassen bij onze klanten dan is dit een ideale tweede of derde stap in jouw carrière;
- Jij hebt enige werkervaring binnen de (semi)publieke sector;
- Jij beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, wat jou tot een stevige gesprekspartner maakt;
- Bij voorkeur woonachtig in de Randstad of anders bereid zijn om een aantal dagen per week te willen reizen.
Profiel
Wij zijn op zoek naar ambitieuze, talentvolle HRM adviseurs met de drive om zich te blijven ontwikkelen en met een achtergrond binnen de (semi)overheid. Jij gaat aan de slag met uitdagende vraagstukken bij onze klanten. Jouw functie is dan ook dynamisch en biedt veel afwisseling.
Arbeidsvoorwaarden
- Afhankelijk van jouw werkervaring bieden wij jou een salaris tussen de € 4.500,- en maximaal € 5.000,- bruto o.b.v. 36 uur per week, 8% vakantiegeld en een 13de maand;
- Reiskostenvergoedingsregeling;
- Laptop (wanneer nodig) en telefoonvergoeding;
- Voor een gezonde werk-privébalans bieden wij flexibiliteit in verlofdagen, bovenop de 20 wettelijke dagen. Dit natuurlijk in samenspraak en redelijkheid.
- Pensioenregeling;
- Hybride werken en een werkweek van 32 uur behoort tot de mogelijkheden;
- Jij komt te werken in een klein informeel team waarbij collegialiteit van belang is. Met gelegenheden is er een lunch, BBQ, uitjes voor de teambuilding of kennissessies.