Recruitment Consultant MarCom
Recruitment Consultant MarCom
- Je brengt vraag en aanbod bij elkaar en bent het eerste aanspreekpunt voor jouw opdrachtgevers en kandidaten; je bent eigenaar van de hele interim procedure.
- Je werft nieuwe getalenteerde interim professionals met behulp van de juiste mix aan kanalen.
- Je voert selectie- en kennismakingsgesprekken en legt dit vast; uiteraard leiden we je hier in op als je hier minder ervaring in hebt.
- Je neemt actief deel aan de voor jou relevante branche bijeenkomsten.
- Je zorgt dat er nieuwe opdrachtgevers gebruik willen maken van jouw diensten.
Als consultant is je functie veelzijdig en allround. Je kunt op jouw manier op basis van jouw visie, bijdragen aan onze groei.
We geloven in groei door expertise; we zorgen dat jij groeit waardoor jij professionals en organisaties kan laten groeien.
Wat breng jij mee?
Een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur richting marketing, communicatie, digitale media of hr, maar een stuk affiniteit met marketing en communicatie is belangrijker dan jouw opleidingsrichting!
Je hebt bij voorkeur een aantal jaar werkervaring in bijvoorbeeld een marketing e/o communicatie functie, maar ook ervaring vanuit de recruitmentbranche sluit aan.
Je hebt goede kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Wie is onze opdrachtgever?
Het is een bureau op gebied van interim bemiddeling en professionele ontwikkeling in marketing, communicatie en digital. Ze bestaan inmiddels 18 jaar en gelooft in groei door expertise.
We helpen organisaties met het vinden, verbinden en verder brengen van digital-, marketing-en communicatieprofessionals voor interim posities op junior, medior, senior en executive niveau.
Daarnaast hebben ze diverse Digital Young Professional programma’s waarmee we instroom en vernieuwing bieden aan onze opdrachtgevers.
Bedrijfscultuur
De medewerkers zijn vakbevlogen, ondernemend, nieuwsgierig en houden van humor.
Je komt te werken in een gaaf kantoor in Utrecht dat gemakkelijk is te bereiken met het ov of met de auto. Je kunt er gratis parkeren. Ook faciliteren zij dat je optimaal vanuit huis kan werken!
Bij onze opdrachtgever heerst een informele sfeer, collegialiteit staat bovenaan en men viert samen de (gezamenlijke) successen met borrels en personeelsuitjes.
Wat bieden ze jou?
- Invulling van de vacature op basis van een 40-urige werkweek, maar ook 32 uur is bespreekbaar en er is een goede privé-werkbalans.
- Een salaris tussen €2.700,- en €4.300,- op basis van 40 uur per week, afhankelijk van jouw opleiding en ervaring.
- Goede secundaire voorwaarden waaronder een leaseauto, laptop, mobiele telefoon en pensioenregeling.
- De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen door middel van onder andere individuele en groepstrainingen en cursussen met als kers op de taart een unieke online leeromgeving waar je toegang hebt tot meer dan 400 opleidingen!
- Alle voordelen van het werken met toonaangevende, veelal beursgenoteerde klanten in een professionele, innovatieve en open bureauomgeving.
- Goede bereikbaarheid van het kantoor; zowel met de auto als per openbaar vervoer bereikbaar
- Hybride werken is mogelijk.